A afirmat Costin Milu (Senior Copywriter, Propaganda) vorbind la rubrica "HotSpot" din cadrul emisiunii AdCouture numarul 39 despre campania de lansare money.ro. "Am pus invidia la baza evolutiei si cred ca au iesit niste spoturi curajoase si cu umor", a mai adaugat el.
Perspectiva de business asupra lansarii a fost oferita de Irina Morosanu (Business Affairs Manager F5) care a subliniat atuurile portalului care va reuni sub umbrela sa toate site-urile de business ale Grupului Realitatea.Catavencu: "money.ro este un portal de business care, pe langa faptul ca agrega toata informatia de business, preia si continut de la agentii de stiri romanesti si internationale si are o echipa care, pe langa digitalizarea continutului, are rolul de a produce si continut propriu."
Printre obiectivele de business ale money.ro, reprezentanta Diviziei New Media a Grupului Realitatea.Catavencu a precizat ca isi propun ca "intr-un an de la lansare sa fim portalul de business numarul 1 din Romania" si ca au in vedere ca in 12-18 luni de la lansare sa ajunga pe break-even.
Pentru detalii legate de competitorii money.ro, culisele campaniei de lansare si gandurile cu care pornesc la drum initiatorii proiectului, puteti urmari discutia integrala aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.