Asociatia Internationala a Relatiilor Publice a desemnat campania "What a fun time to be here!" castigatoare in doua categorii ale competitiei celor mai creative si eficiente campanii de PR din lume. Campania pentru lansarea Bucurestiului Virtual si crearea unei imagini autentice a Romaniei va fi premiata pe 30 octombrie, la Londra, in cadrul categoriilor "ePR and use of Internet" si "PR on a shoestring".
Campania de PR "What a fun time to be here!'', realizata de Rogalski Grigoriu Public Relations impreuna cu Chase Corp a fost desemnata castigatoare de catre IPRA, fiind apreciata pentru inovatia si creativitatea utilizarii mediului online pentru a construi reputatia unei tari. Este o tripla premiera pentru Romania - primul premiu de PR pentru o campanie in care publicul tinta a devenit ambasador al unei cauze, aceea de a demonstra ca Romania e o tara cu o mostenire culturala si spirituala care trebuie cunoscuta, militand activ pentru a castiga simpatia strainilor; primul premiu de PR obtinut de o agentie romaneasca pentru o campanie de PR online; prima agentie care castiga a doua oara Oscarul PR-ului, confirmand ca Romania poate fi in continuare o sursa de idei si bune practici la nivel global.