Cannes Lions 2009 si-a anuntat finalistii in ultimele 2 categorii din competitie: Film Lions si Titanium & Integrated Lions, potrivit site-ului Canneslions.com.
Castigatorii din cele doua sectiuni vor fi anuntati sambata, 27 iunie. Din lista lucrarilor inscrise pentru obtinerea trofeelor Film Lions au ramas pentru finala 260 de nominalizari.
In categoria Titanium & Integrated agentiile din SUA au primit 14 nominalizari, urmate de Australia, Noua Zeelanda, Africa de Sud cu cate 2 nominalizari fiecare si de Canada, Germania si Marea Britanie, cu cate o nominalizare.
Romania a avut inscrieri in ambele sectiuni dar nu se numara pe listele finalistilor. Publicis a inscris campania Bitdefender - "Hack-this-site.com and You're hired" in categoria Titanium & Integrated. Pentru Film Lions au participat Ogilvy & Mather (Anim'Est - "Sheep", WWF - "Edison"), Eventures (Ministerul Tineretului si Sportului - "Romania in miscare"), Publicis (Gusto - "Headless"), Saatchi&Saatchi (United Way - "Mara's Journey", 121.ro - "Girls night out").