IQads, cel mai important produs media romanesc specializat in industria de comunicare, lanseaza astazi rubrica Editorials. Scopul noii rubrici este acela de a creste valoarea continutului oferit cititorilor sai prin topicuri lansate de insideri/practicieni ai industriei romanesti de comunicare.
Raluca Feher (Creative Director, Cap), Liviu David (Creative Director, Next Advertising), Mihai Botarel (Copywriter, DDB, Dusseldorf), Octav Gheorghe (Creative Director Gavrila&Asociatii) & Alina Gavrila-Bortun (Managing Partner & Creative Director Gavrila&Asociatii), Elena Ionita (Planning Director, Leo Burnett & Target), Mihai Gongu (Deputy Creative Director, Graffiti BBDO), Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), Bogdan Theodor Olteanu (Head of PR Division, Millenium Communications), Teodor Frolu (Partener & Co-Manager, DC Communication) & Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research) si Cosmin Nae (Consultant, Brennan Research & Consultants) sunt primii invitati care vor semna articolele noii rubrici. Subiectele vor acoperi puncte de interes din domeniul creatiei, strategiei, brandingului, relatiilor publice si research-ului.
Rubrica debuteaza cu articolul Ralucai Feher care pledeaza pentru implementarea taxei de pitch ca incercare de eliminare a "pitch-urilor teapa". Tot despre pitch-uri vorbeste si Liviu David in editorialul sau, ironizand practicile imorale obisnuite in licitatiile de la noi. Ioana Manoiu si Bogdan Theodor Olteanu demonteaza mitul "fetei de la PR" in editorialele lor despre perceptia gresita creata in industrie cu privire la profesia de PR-ist, iar Adina Vlad si Cosmin Nae vorbesc despre certitudinea pe care ti-o da un raport de research cand ai de luat o decizie de business.
"De peste 6 ani, IQads ofera cititorilor sai informatii si analize despre piata de comunicare, interviuri cu oameni din industrie si articole de sinteza. Noutatea rubricii de editoriale consta in faptul ca editorialistii nostri vor propune spre dezbatere teme actuale din aria lor de expertiza, asadar vor oferi o perspectiva din interior despre lucrurile mai putin vizibile, despre procesele si mecanismele care fac aceasta piata sa se miste; perspectiva care sa vina in completarea demersului jurnalistic pe care il realizam noi zi de zi", a declarat Mirabela Manea, Senior Editor IQads.
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.