Intr-un spatiu media tot mai aglomerat de campanii umanitare, postul de radio Europa FM si agentia Brandstalk, membra The Group, si-au unit eforturile pentru a transforma ceea ce parea a fi doar "un alt apel de suflet" intr-un adevarat maraton social, cu rezultate record.
Sub presiunea unui buget minim, limitat la radio si la cateva aparitii in print, creativii de la Brandstalk au reusit sa diferentieze cauza umanitara a unei fetite de 5 ani si sa atraga in numai 14 zile, donatii de peste 130.000 de euro, de la oameni din toata tara.
Initial, Maria era doar unul din acei multi copii care aveau nevoie urgenta de ajutor si pentru care statul roman nu putea face nimic, boala sa fiind prea rara pentru includerea medicatiei pe lista de compensate. "Dupa ce am discutat cu partenerii nostri de la Europa FM despre aceasta poveste de viata, intreaga echipa a simtit, pentru prima data, ca termenul «deadline» este o realitate mot a mot....stiam ca Maria nu mai are medicamente si ca acest lucru ii pune viata in pericol" isi aminteste Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.