Vlad Caprarescu: Ne-am propus sa nu fim o "fabrica" de spoturi

Interviu cu Vlad Caprarescu (Producator & Managing Partner, Smart Film)

Saptamana trecuta abia ne-am incalzit in discutia cu Laura Georgescu si Radu Muntean despre scaderea bugetelor de productie a spoturilor TV pe care le vedem in calupul publicitar. Asa ca am invitat o a treia voce in discutie, pe Vlad Caprarescu de la Smart Film, sa ne spuna daca taierea bugetelor se reflecta asupra calitatii spoturilor tv. A produs multe spoturi de care ne amintim cu placere (cele mai celebre sunt, probabil, spoturile Cava d'Oro) si ne-a impartasit in discutia de mai jos cateva din principiile dupa care conduce casa de productie. Cum reuseste sa mentina un echilibru intre munca si hobby cand vine vorba de productia audio-video, aflati din interviul ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Dan mathewson
acum 15 ani
Am avut ocazia sa filmez primul spot cu Vlad in 1999, un adevarat gentelman profesionist (la acea vreme la inceputurile productiei publicitare romanesti) in productia TV.

Vlad este producatorul care l-as recomanda pt orice proiect indiferent de dificultate si nr zile mari si lungi de filmare- este dedicat acestui "hobby" profesionist.

Regards

H (amie Legan O)



Branded


Related