Era un banc pe tema asta: pentru a fi fericita, o femeie trebuie sa gaseasca un barbat care s-o iubeasca din tot sufletul, unul cu bani care s-o intretina, unul care sa-i fie prieten de nadeje si unul care sa fie un amant bun; si este ideal ca cei patru sa nu se cunoasca intre ei. O fi Romania "the land of choice" mai nou, dar cu siguranta nu e locul in care sa se poata materializa aceasta dorinta acunsa a femeilor. Ca toate lucrurile pe care si le-ar putea dori femeile si asta e absurd. La fel de absurd ca oamenii care calaresc zebre sau pestii care cresc in copaci. "U know nothing about Romania, do you?" Pana sa aud asta eram ceva de genul "what the...?" Dar la sfarsit capata totul sens. E clar, facem haz de necaz in spotul de promovare a turismului romanesc. In fond, se stie ca romanii au umor si a venit momentul s-o si demonstram.
Tara in care femeile se marita bine!
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
ce ma uimeste pe mine e BRD-ul, care dupa ce o da cu bata in balta in campania cu MTS, cand comunica exact opusul propriei campanii, acum se baga in MT... Iar asta imi provoaca o intrebare: imi poate spune cineva cu ce se ocupa acest BRD? ca pe mine m-au pierdut printre campanii..... incep sa cred ca e o napolitana....
iar spoturile ok, pana la urma trebuie promovat si turismul sexual (nu glumesc), ca doar asta place la italian, la turculetz, la francez, la arabel..... si de ce sa cheltuie la amsterdam cand ii poate cheltui la noi :)