SMARK initiaza SMARK KnowHow Series o serie de evenimente dedicate comunitatii profesionistilor de marketing cu o tema extrem de relevanta pentru planul de business si de comunicare al marketerilor in aceasta perioada: dezvoltarea promotiilor.
Sub denumirea "PROMOTIILE ACUM: ce functioneaza si ce nu?", evenimentul va avea loc in perioada 9-10 iulie 2009, la Rin Grand Hotel.
"Evenimentul e gandit astfel incat sa puna in fata marketerii, agentiile de publicitate si specialistii in promotii pentru a dobandi o intelegere comuna si corecta asupra contextului actual in care se dezvolta promotiile. Se investesc multi bani in asta acum, iar consumatorii nu raspund intotdeauna, chiar si daca premiile sunt mari sau reducerea de pret, substantiala. Ar trebui, prin urmare, sa aflam ce functioneaza si ce nu, invatand din experienta altora si uitandu-ne pe date", a declarat Costin Radu, managing partner IQads si SMARK si moderator al evenimentului.
"Piata de evenimente s-a maturizat suficient de mult - si nevoile de informare ale marketerilor, de asemenea - e momentul sa depasim etapa discutiilor generaliste de genul 'marketingul incotro?'. SMARK KnowHow Series isi propune sa ofere comunitatii de marketeri un continut relevant si centrat pe nevoile lor punctuale si, cel mai important, aplicabil in jobul de zi cu zi, astfel incat sa perceapa timpul petrecut la eveniment ca pe o investitie reala si nu doar o ocazie de a se intalni cu colegii de breasla", a spus Miruna Antonescu, director de marketing, SMARK.
Prima zi a evenimentului este rezervata unei conferinte pe parcursul careia invitatii vor incerca sa raspunda la cele mai presante si relevante intrebari legate de promotii si mecanisme promotionale de actualitate.
In cea de-a doua zi, SMARK a programat un workshop sustinut de reputatul specialist in strategie John Griffiths - fondator al Planning Above and Beyond; workshop care va aprofunda tematica promotiilor si se va concentra pe dezvoltarea abilitatilor participantilor de a realiza o strategie promotionala coerenta.
Printre speakerii confirmati deja se numara specialisti internationali si locali cu vasta experienta in marketing:
Douglas Graeme (Senior Planner, Wieden+Kennedy)
Paul Coleman (Senior Planner, Wieden+Kennedy)
John Griffiths (Founder, Planning Above and Beyond)
Stefan Teodorescu (Director de Marketing, Fabryo)
Elena Serban (Marketing Director, Albalact)
Camelia Panait (Group Brand Manager for Mainstream and Value Brands Ursus Breweries)
Tudor Fulea (Managing Partner, TruMedia Research)
Gabriela Terchila (Managing Director, Proximity Romania)
Sorin Totora (BCC Trade Marketing Manager, Bayer)
Cosmin Nae (consultant, Brennan Research&Consultants)
Elena Ionita (Planning Director, Leo Burnett)
Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO).
Invitatii vor analiza ce presupune, in acest moment, eficienta in promotii si mecanisme promotionale si ce anume trebuie sa evite un marketer care dezvolta o promotie in perioada de criza; care sunt modalitatile prin care un brand poate ramane relevant ca imagine in conditii de activitate promotionala intensa, cum se poate dezvolta o strategie promotionala coerenta pe termen lung si ce anume trebuie sa contina un brief eficient de promotie, precum si alte teme care vor permite interactiunea cu invitatii.
Obiectivul final al evenimentului este acela de a da raspuns unei intrebari esentiale la care orice marketer profesionist ar trebui sa aiba un raspuns: ce functioneaza si ce nu atunci cand faci o promotie?
Cei care vor sa se inscrie la eveniment pot accesa pagina Events.SMARK.ro si, pana la 1 iulie, pot beneficia de mai multe tipuri de oferte speciale.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania.
SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte din F5,compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.