In urma unei colaborari initiate la nivel regional, Mediaedge:cia (MEC) Romania va coordona contul de media al SSL Romania, oferind servicii de planificarea comunicarii si implementare media pentru brand-urile Durex si Scholl.
Mediaedge:cia realizeaza strategia de comunicare media odata cu lansarea pe TV a campaniei pentru brandul Scholl Cracked Heel Repair K+, cu un spot TV de 20" si 15", brandul Scholl Nail Brightening System 3in1 cu un spot de 20" si 10", si brandul Durex Play O cu un spot TV de 20" si 15", campanii ce se vor derula in perioada 29 mai - 2 iulie.
"In contexul economic actual, scopul nostru este de a optimiza investitia in comunicare pentru brand-urile Durex si Scholl in primul rand prin alocarea eficace a investitiei dar si prin eficientizarea fiecarui canal ales. Cu atat mai mult este o provocare care ne inspira sa exploram potentialul enorm pe care clientul SSL Romania il are pentru proiecte inovative, de mare impact", a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General al Mediaedge:cia (MEC) Romania.