Afirmatia lui Marius Pahomi (Interaction Business Development Manager, Mediaedge:cia) vine in contextul discutiei de azi din cadrul conferintei RoNewMedia, despre campanii online eficiente. Interventia lui in panelul dedicat acestei teme a pus punctul pe i privind lipsa unor estimari cu privire la impactul campaniilor online, din cauza lipsei unor indicatori de eficienta. "Rolul publicitatii e sa vanda iar pe internet nu exista o masura a cat de aproape esti sa vinzi", a mai adaugat el. Internetul e totusi masurabil, sustine Arina Ureche (Director General, BRAT). Aflati in emisiunea AdCouture de vineri, 19 iunie, argumentele cu care sustine aceasta idee.
Oricum, exista o concluzie relativ unanima si anume aceea ca cercetarea, masurarea, optimizarea sunt cele care fac industria sa creasca si ca numai explicand clientului ce poti face tu pentru afacerea lui, il vei convinge sa investeasca in publicitate online pe site-ul tau. Gasirea unui limbaj comun cu clientii, un limbaj lipsit de tehnicalitati este o conditie esentiala pentru o buna colaborare client-agentie-publisher, in viziuna lui Mihai Trandafir (Managing Director, Universall McCann). "Nu trebuie sa convingeti agentiile sa investeasca mai mult in online, ci trebuie sa dovediti clientilor ca le intelegeti business-ul", a punctat el.
Legat de construirea acestei legaturi dintre client si publisher, Dragos Stanca (Managing Director, F5) a concluzionat ca "poate display advertisingul se foloseste mult si pentru ca n-am reusit sa explicam celelate metode de promovare". Dar timpul nu e pierdut. Sa fim optimsiti, ne indeamna Mihai Trandafir: "refuz sa cred ca piata de online e batuta in cuie ca si volume".
In acelasi panel au mai participat la discutie Cristian Petriceanu (Presedinte, IAB Romania), Mircea Gheorghe (Digital Director, Starcom), Tomasz Musial (General Manager, BusinessClick.com), Pascal Viguie (Presedinte KanKAn SA) si Tomasz Teodorczk (Sales Director Nugg.ad).
La rubrica "Hot Spot" a emisiunii Adcouture de vineri, 19 iunie puteti urmari pe larg parerea Arinei Ureche (Director General, BRAT), a lui Cristian Petriceanu (Presedinte, IAB Romania) si a lui Mihai Trandafir (Managing Director, Universall McCann) despre promovarea eficientei in online si despre masurabilitatea impactului unei campanii.
AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri, incepand cu ora 22:00 si, in reluare, sambata, ora 06:00 si duminica, la ora 12:10 si 06:00. Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in coproductie de The Money Channel si IQads.