Totul pleaca de la concept. Si daca conceptul este strong, copy-ul, spotul, printul, absolut totul, curge bogat si frumos de la sine.
Eu cred cu tarie ca o promotie buna poate fi construita pe baza unui concept solid. Cum ai putea sa faci un copy cu o poveste atractiva daca ai la indemana doar "nou", "extraordinar", "pentru prima data", "numai acum"? Sunt multi care trebuie sa inteleaga ca a oferi o masina drept premiu nu inseamna ca ai rezolvat problema unei promotii de succes.
Oferta face totul? Ultimul exemplu de care m-am lovit curand a fost promotia Cappy Tempo - 2.5L la pret de 2L. Era foarte simplu sa punem frumos o sticla si sa o facem sa se roteasca si brusc sa devina mai mare, nu? Este reteta clasica pentru genul asta de oferta. Eu m-am plictisit si m-am saturat si ma bucur sa vad ca, in primul rand, din partea clientului se vrea mai mult. Am fost foarte fericita sa descopar dorinta clientilor de a face ceva diferit si cu drag am construit o promotie cu poveste, pentru targetul lor, exact pe insight. Satisfactia maxima apare in momentul in care vezi ca promotia a fost de succes, cand vezi cat de bine a prins.
Ar mai fi ceva de spus... fiecare categorie de produs iti ofera un complex diferit de situatii, amanunte, culori, imagini, cuvinte. Asta este frumusetea. Cand iubesti conceptul, iubesti bogatia de elemente de care trebuie sa tii cont pentru a construi o promotie faina. Poti scoate sute de concepte diferite pentru un singur produs, iti imaginezi cate poti sa descoperi pentru zeci de produse din categorii diferite?
Comentarii