MOL Romania lanseaza campania "Lasa-te sedus de premiile MOL"

MOL Romania lanseaza astazi, 15 iunie, o noua promotie de vara menita sa invite la relaxare si buna dispozitie. Vedeta campaniei este "bandana", unul dintre accesoriile momentului, exploatat in mod creativ si in prezentarile de moda internationale.

"Ideea campaniei noastre a pornit de la o observatie simpla - ne petrecem din ce in ce mai mult timp in miscare, iar traficul a devenit un loc de interactiune foarte important, care declanseaza reactii si comportamente dintre cele mai diverse" spune Cristina Osiescu, director de marketing MOL Romania. Speram ca bandanele MOL, personalizate cu ochisori expresivi care transmit diverse atitudini, sa aduca un plus de amuzament participantilor la trafic. In plus, am conceput un mecanism instant de recompensare, accesibil unui segment larg de clienti. Practic, oricine face cumparaturi de cel putin 130 de RON din benzinariile MOL este castigator. Avem 600.000 de premii instant si 62 de premii zilnice pentru clientii nostri fideli", a spus Cristina Osiescu, director de marketing MOL Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related