SMARK propune spre dezbatare tema "Strategii promotionale in perioada de criza". Cat de eficiente sunt promotiile in perioada asta? Care sunt mecanismele promotionale care fac consumatorii sa se indrepte spre anumite produse? Invitatii dezbaterii SMARK de saptamana aceasta - Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research, Elena Serban, Marketing Director, Albalact si Costin Calugaru, Copywriter, Propaganda - vor incerca sa gaseasca directii pentru aceste intrebari.
"Se vorbeste tot mai des despre sensibilitatea crescuta la pret a consumatorilor din ultimele luni. E adevarat! Cu totii am inceput sa ne uitam la cat costa fiecare lucru pe care il cumparam, insa acum, mai mult ca anul trecut, vrem sa investim doar in ce credem ca merita. Asa ca nu orice promotie merge pentru orice brand! Este interesant de precizat ca promotiile trec si ele intr-o noua faza, de la cele nationale cu premii atragatoare si comunicare amuzanta, catre actiuni specifice pe canale de distributie, lanturi de magazine, ocazii de consum si grupuri de consumatori". Elena Serban
"Doua subiecte pentru discutia de saptamana asta:
- cum se modifica tactica promotionala in perioada de criza?
- cum facem promotii care sa nu dauneze brandului?
Probabil ca majoritatea brandurilor fac promotii si majoritatea agentiilor lucreaza pe briefuri de promotii, deci ar fi interesant de vazut feedback pe aceste teme de la participanti." Tudor Fulea
Timp de o saptamana, invitatii vor raspunde la intrebarile voastre pe Dashboard-ul SMARK.