Scala JWT si Greenpeace la Cannes via New York

Scala JWT a realizat pro-bono pentru Greenpeace campania de print contra energiei nucleare ("Elefant" si "Iepuras"). Ideea e simpla: energia nucleara afecteaza mediul mai mult decat iti poti imagina. Pentru un plus de sensibilitate, s-au folosit jucarii malformate, jucarii "expuse" la radiatiile nucleare. Ele fac trimitere directa la copii, la factorul uman. Daca la inceput printurile pot parea dragute si nevinovate, la o privire mai atenta iti dai seama foarte clar de oroarea provocata de energia nucleara - jucariile au membre, urechi sau trompe in plus.

"A fost un proiect dragut, ca orice proiect Greenpeace pe care am lucrat. A fost placut sa venim cu idei, apoi sa le realizam tot noi. Animalutele din print sunt confectionate de mine si de Angela, intr-o dupa-amiaza ploioasa de iarna. Am dat iama in jucariile de la Ikea si Carrefour, cumparand cate 2-3 de acelasi fel pentru a putea taia urechi, trompe, capete, picioare si a le coase la loc." spune Andreea Dragomir, copywriter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

matei brancu
acum 15 ani
da, super idee: daca e cu radiatii facem cu chestii diforme, absolut original :)))

mare problema in romania si cu energia asta nucleara.. mi se pare mie? o fi tras cineva un partz radioactiv? ori e doar mirosu scarbos de ghostache ce la mama lui, din ala de prin 99. propun urmatoarele: rusinica creativa sau un contract gras la JWT Cernobal!

Adi Georgescu
acum 15 ani
te poti obisnui cu un copy greoi, la fel si copii tai. insa nu este neaparat nevoie.


Branded


Related