Romanita Oprea se alatura echipei Millenium Communications

Dupa opt ani de jurnalism, Romanita Oprea intra in echipa Millenium Communications, pe pozitia de PR Manager.

Romanita Oprea este noul membru al Diviziei de Proiecte a Millenium Communications, iar misiunea ei este coordonarea festivalului Internetics.

Inainte de a veni la Millenium Communications, Romanita si-a construit si consolidat pozitia in topul celor mai buni jurnalisti romani din domeniul media & advertising prin colaborarea cu numeroase publicatii si emisiuni de profil precum strategic.ro, Campaign, IQads, Marca Inregistrata, Biz, AdMaker si Media Week.

"In cei opt ani de presa pe care ii am la activ am avut norocul sa pot lucra in toate media si sa ma si specializez pe domeniul meu favorit, media & advertising, sa cunosc oameni deosebiti, sa imi fac prieteni, dar si sa pun umarul la realizarea unor proiecte de referinta in jurnalismul de specialitate. A fost o perioada foarte frumoasa, plina de momente limita, dar care m-a ajutat sa cresc repede. Dupa ce la doar 24 de ani am devenit redactor coordonator al Campaign Romania, iar in februarie am lansat cu succes strategic.ro, am ajuns la momentul in care consider ca este timpul sa invat din nou. Simteam nevoia unei provocari profesionale si a unei echipe frumoase, alaturi de care sa imi placa sa construiesc si care sa impartaseasca aceleasi valori. Am apreciat dintotdeauna echipa Millenium Communications si este o onoare pentru mine sa lucrez alaturi de ei" a declarat Romanita.

"Roma este, indubitabil, unul dintre cei mai buni profesionisti din presa romaneasca de marcomm si ne bucuram ca s-a alaturat Diviziei de Proiecte a Millenium Communications. Ea aduce echipei de proiecte un plus de expertiza si experienta necesare pentru a continua sa dezvoltam cele mai importante proiecte si festivaluri ale industriei de comunicare din Romania", a declarat Raluca Bailescu, Directorul Diviziei de Proiecte a Millenium Communications.

Infiintata in 1998 ca agentie de relatii publice, Millenium Communications este in prezent un grup de comunicare format din trei divizii autonome, Millenium Communications PR, Millenium Communications BTL si Millenium Communications Proiecte, si agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™.

Echipele Millenium Communications lucreaza in acest moment pentru Procter&Gamble, Ursus Breweries, Mercedes-Benz Romania, Samsung Electronics, Cristalex, Delaco, Festivalul International de Muzica de Camera SoNoRo. Divizia de Proiecte asigura comunicarea si implementarea evenimentelor proprii, respectiv Gala Societatii Civile, Internetics, AdPrint, AD'OR, Scoala ADC si EFFIE Awards.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related