Rectificare la EFFIE: CAP si Next impart cele doua trofee pentru Babanu si Matache Macelaru

Agentiei CAP i s-au recunoscut meritele pentru cele doua campanii inscrise la EFFIE alaturi de Next Advertising: Babanu si Matache Macelaru. Premiile Gold si Silver obtinute de campaniile "A Jolly Good Time Wine", respectiv "Matache Macelaru'" au fost impartite in egala masura celor doua agentii care au lucrat la aceste campanii, potrivit unei note informative primite de la organizatorii festivalului.

"Dintr-o regretabila eroare, trofeele Silver Effie pentru campania "A Jolly Good Time Wine" - Babanu si Gold Effie pentru "Matache Macelaru" - Matache Macelaru au fost atribuite doar agentiei Next Advertising", informeaza Millenium Communications, agentia care organizeaza EFFIE.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
tipic romanesc, nu?...


Branded


Related