Prima participare la Effie aduce Gold pentru Proximity

Proximity Bucuresti a fost distinsa cu Gold la Effie 2009, in categoria Promotii non-FMCG Services, pentru campania de direct marketing "The Suitcase", realizata pentru Vodafone.

"The Suitcase" este prima campanie exclusiv de direct marketing castigatoare la Effie si singura campanie inscrisa de Proximity la aceasta editie a festivalului.

"Echipa a propus o creatie de nerefuzat clientului, iar in urma rezultatelor de necontestat, am construit un caz de nerefuzat juriului. Pentru noi acest premiu reprezinta o confirmare a performantelor proiectelor care ne poarta semnatura. Iar premierele care sunt implicite, ne maresc bucuria si emotia", declara Gabriela Terchila, Managing Director Proximity.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

vlad martis
acum 15 ani
Excelent, felicitari cs-ului si management-ului Proximity pentru o scriitura impecabila si un art direction fara cusur.

Echipa de creatie



Branded


Related