Noua campanie integrata de comunicare Tetra Pak, semnata Mercury360, debuteaza pe TV, prin lansarea spot-ului "Back to Cow". Campania este una cu caracter educativ si va fi comunicata la nivel national, atat in presa (machete, advertoriale), cat si prin actiuni de BTL si PR.
Lansat pe 25 mai 2009, noul spot semnat Mercury360 spune - pe intelesul tuturor - povestea laptelui UHT (Ultra High Temperature), oferind o explicatie fireasca a traseului logic pe care laptele la cutie il parcurge. Spotul evidentiaza provenienta naturala a laptelui la cutie si avantajele tehnologiei Tetra Pak.
"Povestea spotului e simpla si vine dintr-un insight si mai simplu: oamenii se tem de ceea ce nu inteleg si asa iau nastere o multime de mituri, cum sunt si cele pe tema laptelui la cutie. De aici nevoia de a explica, intr-un mod accesibil chiar si celor mici, de unde vine laptele UHT. Asa ca am ales animatia pentru a spune ca este vorba de aceeasi vacuta si de acelasi lapte de vaca, doar ca mult mai sigur" ne spune Cristina Diaconescu, Group Creative Creative Director, Mercury360.