Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de identitatea vizuala si comunicarea virala pentru www.adoptaunong.ro, un proiect al Galei Societatii Civile.
In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii ONG-urilor din Romania a rezultat ca, printre principalele probleme cu care se confrunta acestia, se numara si insuficienta promovare a actiunilor lor, fie ca vorbim de promovarea in mass-media, in randurile publicurilor tinta direct interesate sau a publicului larg. De aceea, in numele Galei Societatii Civile, Millenium Communications a demarat o serie de proiecte (printre care si 'Adopta un ONG') menite sa sporeasca gradul de cunoastere a activitatii ONG-urilor.
Identitatea viziuala a proiectului este desenata in stransa legatura cu identitatea Galei Societatii Civile. Logo-ul www.adoptaunong.ro ilustreaza ideea de adoptie prin reinterpretarea cliseului cu mana protectoatre, in acest context insasi adoptia inseamna dezvoltare asemeni unui ghiveci care ajuta un vlastar sa creasca. Logo-ul este desenat de Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Pentru a comunica blogul www.adoptaunong.ro, agentia a gandit un spot viral care sa puncteze nevoie de adoptie a ONG-urilor din Romania.
"Ideea spotului viral a venit dintr-o gluma si mai apoi s-a transformat incet incet intr-un proiect foarte serios. Multumim tuturor oamenilor buni care ne-au ajutat sa filmam acest viral si speram sa demonstram ca si fara buget, se poate dezvolta o campanie eficienta de comunicare." povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Filmuletul care o are ca protagonista pe Anda Barleanu a fost regizat de Bogdan Dumitrache. Multumiri speciale pentru: Daniel Gontz, Valentin Stefanita, Sorin Raducan si Tavi Stavila.
Blogul adoptaunong.ro a fost desenat de Tudor Nastase, Designer la Rusu+Bortun Brand Growers si este sustinut de Blogway.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul a fost compusa din Marc Bortun - Designer & Creative Partner, Alexandra Ionescu - Account Manager, Florina Tudose - Production Manager, Anca Uscatescu - Postproduction Manager, Tudor Nastase - Designer si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.
Echipa Diviziei de Proiecte a Millenium Communications a fost compusa din Raluca Bailescu - Managing Partner Divizia Proiecte, Florentina Loloiu - PR Officer si Andreea Dragut - Customer Relationship Manager.
Pe langa adoptia acestui proiect, agentia Rusu+Bortun va adopta, alaturi de Blogway, unul dintre ONG-urile ramase neadoptate.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy), Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, URSUS Breweries (proiecte), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Acasa Media (acasa.ro), Samsung Romania, Unilever (Rama), Technophar. Pe langa adoptaunong.ro, printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se mai afla: Cratima, 3rdEYE, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis sau Smark.