Catherine Zeta-Jones promoveaza Lux, in filmul "The Alchemist"

Catherine Zeta-Jones promoveaza samponul Lux de la Unilever in filmul de 7 minute "The Alchemist", lansat in China si Japonia, informeaza Brand Republic.

In Japonia, brandul Lux a avut in anul 2008 o cota de piata de 10,2% iar in China de 5,1%, potrivit datelor furnizate de Euromonitor International. Unilever spera ca prin acest film sa atraga mai multi consumatori si sa isi mareasca astfel cota de piata. "The Alchemist" este difuzat in timpul emisiunilor televizate dedicate filmelor si ruleaza si in cinematografe.

Filmul este rezultatul colaborarii dintre agentiile JWT Tokyo, JWT New York si casa de productie RSA London. Scenariul "The Alchemist" a fost scris de Jeffrey Caine, co-autorul unui film James Bond - "Golden Eye" (1995) sau al peliculei "The Constant Gardener" (2005). Filmarile au avut loc in Praga si post-productia s-a facut la Hollywood.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related