Liviu Mihaiu: In triburile arabe din presa romaneasca e imposibila cartelarea

A afirmat Liviu Mihaiu in discutia despre "subiectul deceniului" de la rubrica "Hot Spot" a emisiunii AdCouture numarul 33. Asadar, cu privire la introducerea taxelor pentru continutul editorial online Mihaiu se arata sceptic, in contextul actual, in Romania. In plus, Doru Panaitescu (digital advertising trainer) a punctat faptul ca internetul are bariere mici de intrare, asa ca exista riscul sa apara oricand un concurent care ofera gratis continut similar cu cel pe care tu il livrezi doar in urma platii.

Totusi, exista solutia de a face distinctia intre continutul editorial general si cel nisat si doar acesta din urma sa fie supus unei politici editoriale restrictionate printr-o taxa . De aceea, Dragos Stanca (managing director F5) s-a aratat increzator in viabilitatea solutiei de a introduce taxa pe content online, dar numai pentru produsele specifice. Pentru a-si sustine ideea, el a dat exemplul e-paperului pentru Academia Catavencu. Tot la fel, Cristi Pantazi (redactor-sef HotNews.ro) considera ca articolele cu caracter business to business sunt un target realist pentru continutul platit.

Concluzia unanima a fost ca, in cazul in care va functiona aceasta masura, a intruducerii taxei pentru content online, volumul incasarilor nu va fi mai mare de 1-2-3% din incasarile unui trust.

Discutia poate fi urmarita integral aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related