Ce se intampla cu indoor-ul in 2009? Parerea lui Tudor Maxim

Cred ca in 2009 se intampla lucruri extraordinare cu publicitatea indoor.

Daca in 2005 era o tacere mare legata aceasta forma de publicitate, tulburata doar de lansarea in media a publicitatii in lift si de cateva articole privind curiozitatea publicitatatii in toalete, acum majoritatea agentiilor de indoor au o comunicare profesionista si constanta a activitatilor desfasurate, reflectata generos in media.

Exista agentii indoor specializate pe anumite nise si fiecare dintre acestea inoveaza, aduc suporturi noi si contribuie la o apropiere mai buna, mai personala si mai putin agresiva inspre potentialul client.

Vocea celor din publicitatea indoor incepe sa fie tot mai auzita intre celelalte medii publicitare, semn ca acesta zona se misca din ce in ce mai bine si atrage tot mai mult atentia investitorilor in acest domeniu. Numarul companiilor care se promoveaza pe indoor a crescut foarte mult. Domeniile din care vin acestea sunt foarte diverse, nemaiexistand o industrie care sa nu fi comunicat prin acest canal macar o data.

Cred de asemenea ca cele mai eficiente suporturi publicitare din indoor vor avea o crestere foarte buna si anul acesta, tocmai pentru faptul ca au impact foarte mare la costuri minime.

In cazul nostru, Elevate, am avut o crestere de 20% a bugetelor derulate pe primul trimestru, comparativ cu 2008. Problema insa cea mai mare va ramane cea a incasarilor la timp.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related