The Practice din nou castigatoare la Sabre Awards

La Gala de premiere a EAME SABRE Awards desfasurata ieri seara la Stockholm, THE PRACTICE iese din nou castigatoare. Agentia a obtinut un Gold SABRE Award la categoria Consumer Goods/Beverage pentru campania Olimpiada Oamenilor Obisnuiti realizata alaturi de 23 Communication Ideas pentru brandul Prigat al Quadrant Amroq Beverages. SABRE Awards este cea mai importanta competitie dedicata exclusiv PR-ului, care premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii.

"Este cel de-al doilea an cand participam la aceasta competitie si ne bucura ca munca noastra a obtinut din nou recunoastere. Unul dintre premiile castigate anul trecut a fost la aceeasi categorie si asta cred ca spune mult cu privire la expertiza pe care agentia noastra o are in comunicarea pentru produse din industria food & beverage", declara Oana Bulexa, Consumer Practice Director. "Avem multi clienti din aceasta industrie si ne propunem sa ne largim portofoliul, iar premiile castigate le dau tuturor acestor clienti un plus de incredere" continua reprezentantul agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related