Caroli lanseaza o noua platforma de comunicare de brand

Caroli lanseaza o noua platforma de comunicare de brand care isi propune sa aduca 15% cota de piata producatorului de mezeluri. Campania "Caroli. Tine romanul in miscare!" reprezinta pentru companie o noua orientare in comunicarea de brand, cu o intensa abordare emotionala si care ofera o binemeritata recunoastere consumatorului. Prin amploarea sa, aceasta reprezinta campania cea mai puternica a Caroli Foods de pana acum, beneficiind de o investitie totala de 1,3 milioane de euro in research, productie si implementare.

Avand in centru consumatorul, mesajul campaniei subliniaza necesitatea unei pauze care te revitalizeaza, care iti permite sa iti recapeti energia pentru a-ti continua activitatea. Spotul campaniei reflecta fidel aceasta abordare, ilustrand rolul "catalizatorului" Caroli in recapatarea fortelor necesare activitatii cotidiene.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
ce tare...am aflat ca pt a putea trai / munci, trebuie sa mancam, strategie tare ce sa zic

Cat despre articol, si mai si...auzi acolo cica "cu o intensa abordare emotionala...", daca asta e emotie, atunci surprize surprize era o emisiune la limita infarctului



Branded


Related