Trupa de indie rock The Amsterdams, este promovata zilele acestea outdoor-mobil prin MVcom-MAXI. Campania se desfasoara in zonele centrale ale capitalei, cu scurte stationari in punctele cu public preponderent tanar, in zona liceelor, facultatilor si parcurilor.
"Poate nu tocmai intamplator, de acesta data mesajul The Amsterdams adus in fata publicului bucurestean, este la fel de neconventional precum suportul de outdoor-mobil" declara Andreea Pali, general manager Motion Vision Communication.
"Am ales sa ne promovam lansarea de album de pe 22 mai si stradal, nu doar pe internet, ca sa ajungem la cat mai multi ascultatori. Avem o coloana sonora care cred ca te bine dispune daca treci pe langa echipajul care anunta concertul din Silver Church. Sunt cateva piese de-ale noastre, intersectate de vocile unor adolescente care cu siguranta iti atrag atentia pe strada daca le auzi cum zic "mai, hipstere, bai, alternativule". Apoi, in marea de claxoane din Bucuresti, niste muzica te face sa mai uiti putin de traficul infect" declara Andrei Hategan, vocalist The Amsterdams.