Epicenter semneaza campania de comunicare "Mega Image pune preturile la slabit"

Epicenter a realizat pentru Mega Image o campanie de comunicare ce vine sa sustina noua politica de preturi Mega Image in magazine.

Campania lansata sub sloganul "Mega Image pune preturile la slabit" are la baza conceptul Preturilor Suple. Bazandu-se pe politica Mega Image de reducere a preturilor la sute de produse existente in magazine, Epicenter face o analogie intre lupta cu kilogramele in plus si lupta cu zerourile in plus. Astfel mesajul preturilor reduse este comunicat intr-un mod memorabil si cu umor.

"Mega Image are o noua politica de preturi, al carui scop este oferirea unor preturi mici pe tot parcursul anului. Am redus preturile permanent la sute de produse din toate categoriile, iar acest proces va continua pe tot parcursul anului. Prin implementarea acestei noi politici am inceput cu reducerea preturilor la 750 de produse la mijlocul lunii Martie, iar in aceasta luna am ajuns la peste 1200 de produse reduse." declara Raluca Pavel, Marketing Manager Mega Image.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune


Comentarii

Dragos Vintu
acum 15 ani
Plus mentine preturile in forma este headline-ul facut de Satchi pentru Plus in 2008. In 2009 poate va fi altul.... dar preturi in forma preturi suple..... sunt cam la fel.... iar tematica vizualurilor este comuna.... pacat de client


Branded


Related