Natura intalneste orasul in noul spot TV Dorna

Coca-Cola Romania continua abordarea sa inovatoare in comunicare lansand un nou spot TV Dorna - "Alergatorii". Lansarea va fi insotita de o campanie integrata de comunicare, incluzand website Dorna, machete publicitare in presa, panouri outdoor, cinema si campanie de Relatii Publice.

Noul spot Dorna prezinta calatoria epica a doi tineri, o fata si un baiat, care imprumuta elemente ale naturii si ale orasului in drumul lor, unul catre celalalt. Momentul culminant infatiseaza intalnirea dintre "natura" si "oras", sub forma sticlei Dorna. Mesajul "Natura intalneste orasul" amplifica esenta brandului Dorna, care, desi provine din natura, este un brand modern, dinamic, care se adreseaza consumatorilor ce isi traiesc viata tumultuoasa in mijlocul centrelor urbane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Titus Capilnean
acum 15 ani
e o campanie bine gandita a celor de la Dorna. sunt curios sa vad cat de eficienta va fi in termeni de vanzari si awareness.

oricum mesajul de comuniune oras - natura e foarte bine realizat in spot, adversarii de demult se intrepatrund si creeaza Dorna.



Branded


Related