Agentia Cohn& Jansen si reteaua Ashley isi renegociaza parteneriatul

Dati peste cap de golul lasat de pierderea Cosmote in 2008, fondatorii agentiei Cohn&Jansen/Ashley&Holmes isi gasesc timp, in cele din urma, sa-si puna ordine in afaceri. Pana in vara, ei vor sti cum vor continua cu partenerii lor greci: impreuna sau separat.

Atunci cand s-a saturat sa lucreze pentru patron, Andrei Cohn a luat-o de la capat in publicitate in 2002, pe cont propriu. Candva Art Director la D'Arcy - agentia "shining star" la inceputul anilor 2000, in special gratie campaniilor (pe atunci) Connex -, Cohn a pus pe picioare, alaturi de Cristina Jansen (ex-Scala JWT), mica afacere de creatie Cohn&Jansen. Ironia sortii a facut ca, dupa un timp, ideea de patron sa-l impunga din nou pe Cohn. Doar ca de data asta era de partea cealalta a baricadei.
Citeste continuarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related