Ogilvy a dezvoltat pentru Petrom "Scoala lui Andrei", program de responsabilitate sociala

Peste 4.000 de elevi inscrisi. 300 de profesori coordonatori. 450 de proiecte. Acestea sunt rezultatele obtinute in primele 3 saptamani de la lansarea celui mai amplu concurs national pe teme eco-civice propus de Petrom elevilor din clasele I-VIII din toate cele 11.500 de scoli generale din Romania. Ei se pot implica intr-o competitie de proiecte, pentru o Romanie mai buna si mai curata. Echipele care se inscriu in competitia care se incheie pe 1 iunie 2009 pot reuni intre 15 si 35 de membri, cu varste intre 6- 14 ani, iar fiecare echipa trebuie coordonata de un cadru didactic.

Competitia reprezinta prima etapa a programului de responsabilitate sociala "Tara lui Andrei punct ro" - cel mai recent program realizat de grupul Ogilvy Romania si Petrom - si este adresata elevilor si profesorilor acestora, dornici sa protejeze mediul si comunitatea in care traiesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related