Dialogul mexican

Interviu cu Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Publicis Dialog

Se pare ca si publicitatea romaneasca a inceput sa aiba aceeasi dimensiune globala pe care o au si clientii multinationali. Nu mai e iesit din comun sa te intalnesti cu un creativ din Londra si sa bei o bere la o terasa din Bucuresti. Totusi, fiecare dintre "expatii" din advertising-ul romanesc au ceva diferit care imbogateste cultura de agentie si aduce o viziune noua in comunicare. In plus, occidentul e cu foarte multi pasi inaintea noastra in ce priveste tehnicile de marketing sau conceptele de advertising si - pentru cineva care a lucrat pe o piata straina- multe solutii deja impamantenite acolo, aici par futuristice sau foarte "fresh", ceea ce ne ajuta sa mergem inainte, sa recuperam timpii pierduti ai lui Proust si sa pasim in viitor.
Discutand in cea mai buna engleza de care eram in stare cu un mexican get-beget, am abordat o zona despre care pana acum s-a vorbit mai putin in media de specialitate: BTL-ul. Joaquin Bonilla nu crede insa in astfel de demarcatii "grobiene" gen ATL-BTL. Crede intr-o comunicare complexa, interactiva, care sa ajunga la consumator, sa-l implice, sa-l fascineze, sa-l faca sa cumpere produsul. Este un bon-viveur. Cum se impaca asta cu Romania si ce se poate aplica la noi, va invit sa aflati singuri din interviul care urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related