Dupa ce a constatat cu enervare ca anul trecut doar 12,8 % dintre romani au bagat mana in buzunarul Statului si au dat cei 2% unui ONG, Next s-a croit sa ia si mai mult la sentiment populatia din toate brief-urile clasice: activa, 18-55 ani, mediu urban, venit mic, mediu si mare.
Cu binecunoscutul si neobositul chef de sex, intretinut si de succesul comunicarii de anul trecut ("Cu banii tai vom face sex salbatic"), agentia a purces la realizarea unei noi campanii Salvati Delta, al carei obiectiv este excitarea contribuabililor si convingerea lor sa treaca la fapte. Preludiul s-a performat printr-un print publicat in ziarele si revistele pentru adulti (Academia Catavencu, Tabu, Cotidianul, 24-Fun, Auto total, Aventuri la pescuit, Bucataria pentru toti, Q magazine, Superbebe, Green Report). Iar pe cand atmosfera s-a incins si inhibitiile au fost uitate, s-a dat frau liber unui spot tv si unui web-banner. Pe cont propriu sau impreuna cu parintii ori familia, spotul a fost vizionat in repetate randuri pe: Discovery Channel, Animal Planet, Realitatea TV, Money Channel, National Geographic, TVR si, in mod uimitor, senzational si in direct chiar la OTV.
Comentarii
:)