Next vrea mai mult sex pe banii Statului

Dupa ce a constatat cu enervare ca anul trecut doar 12,8 % dintre romani au bagat mana in buzunarul Statului si au dat cei 2% unui ONG, Next s-a croit sa ia si mai mult la sentiment populatia din toate brief-urile clasice: activa, 18-55 ani, mediu urban, venit mic, mediu si mare.

Cu binecunoscutul si neobositul chef de sex, intretinut si de succesul comunicarii de anul trecut ("Cu banii tai vom face sex salbatic"), agentia a purces la realizarea unei noi campanii Salvati Delta, al carei obiectiv este excitarea contribuabililor si convingerea lor sa treaca la fapte. Preludiul s-a performat printr-un print publicat in ziarele si revistele pentru adulti (Academia Catavencu, Tabu, Cotidianul, 24-Fun, Auto total, Aventuri la pescuit, Bucataria pentru toti, Q magazine, Superbebe, Green Report). Iar pe cand atmosfera s-a incins si inhibitiile au fost uitate, s-a dat frau liber unui spot tv si unui web-banner. Pe cont propriu sau impreuna cu parintii ori familia, spotul a fost vizionat in repetate randuri pe: Discovery Channel, Animal Planet, Realitatea TV, Money Channel, National Geographic, TVR si, in mod uimitor, senzational si in direct chiar la OTV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
Next Advertising este o agentie foarte buna. Dar constata cu enervare, si atunci are cfef de sex, pe cont propriu sau impreuna cu parintii ori familia... in grup, ca sa nu fie trist, asa cum Next s-a obisnuit deja.

:)



Branded


Related