Cercetarea online e vedeta research-ului in UK

Interviu cu Elena Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett

Pentru multi publicitari, o conferinta de research poate parea cel mai plictisitor eveniment la care ar putea sa participe. Elena Ionita le ofera un contraexemplu care demonstreaza ca si un domeniu arid cum e research-ul poate fi abordat creativ. Prezenta la MRS Conference din Londra ca unic speaker strain, Elena a sustinut alaturi de John Griffiths un workshop despre cercetarea LeoShe despre cliseele din reclamele adresate femeilor, research realizat de departamenul de strategie al Leo Burnett in urma cu un an. Ce a fost diferit la aceasta conferinta, la ce nivel se vorbeste despre research in UK, dar si despre calitatea serviciilor oferite de companiile de cercetare din Romania, aflati din discutia de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related