In ultimii ani am remarcat o imbunatatire constanta a brief-urilor inscrise, precum si o abilitate crescuta a participantilor de a prezenta cea mai favorabila imagine pentru cazul propriu, in limitele regulamentului. Pana la urma, Effie este o competitie si fiecare este indreptatit sa se foloseasca de toate mijloacele puse la dispozitie de organizatori pentru a castiga. Ma astept ca acest trend sa se mentina si in acest an, pe masura ce Effie isi continua procesul de maturizare in Romania.
Pe acest fond, as vrea ca toti participantii, dar mai ales membrii juriului sa tina minte faptul ca Effie este despre rezultate. Rezultate relevante si dovedite. Indemnul meu catre membrii juriului este de a fi atenti si critici in jurizarea cazurilor. Incercati sa va puneti in locul participantilor si sa va intrebati, daca ar fi fost brand-ul sau cazul meu, cum as fi masurat eu in mod obiectiv succesul actiunii intreprinse? Este dreptul, mai mult, datoria fiecaruia de a pretinde fiecarui caz "Show me the money!"