Provocata sa faca distinctia dintre PR si lobby, in cadrul rubricii "Insider" a emisiunii AdCouture, Catalina Stan (CEO BDR Associates) a punctat faptul ca nu exista un cadru legislativ in Romania, pentru a se putea vorbi de lobby, dar persista in schimb, "o incarcatura din trecut", la nivelul mentalitatilor. "Mai este mult pana vom face diferenta intre lobby si trafic de influenta", a mai adaugat ea. Daca ar fi sa faca o paralela intre lobby si alt segment al comunicarii, ea ar alege totusi public affairs si nu PR-ul, cu mentiunea ca "pentru lobby avem nevoie de studii juridice", a mai precizat CEO-ul BDR.
De asemenea, Serban Ciusca i-a propus sa isi aminteasca cum se facea PR la mijlocul anilor '90 in Romania. Astfel, a fost abordat subiectul "Buna dimineata Romania", o campanie de informare cu privire la economia de piata si parghiile ei, coordonata de Catalina Stan. Revenind in prezent, invitata a vorbit si despre programul Business Superbrands, dezvoltat in Romania de BDR Associates si Nielsen. Ea a dezvaluit pasii necesari validarii superbrandurilor, criteriile avute in vedere (calitate, reputatie, prestigiu, incredere). In acest context, discutia a glisat si in directia subiectului hot al brandingului de tara.
Puteti urmari integral discutia dintre Serban Ciusca si Catalina Stan, aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video -AdCouture.