Vopselele Innenweiss se relanseaza prin ambalaje noi si o promotie la raft

Fabryo Corporation redeseneaza identitatea vizuala a marcii Innenweiss si sustine actiunea cu o promotie la nivel national in perioada mai-iunie pe ambalajele de 8,5 litri.

Fabryo marcheaza debutul sezonului de amenajari oferind utilizatorilor mai multa vopsea la acelasi pret. Promotia nationala "Cauta sub capac si vei gasi mai multa vopsea" ofera galeti de Innenweiss de 10 litri la pretul unei galeti de 8,5 litri.

"Vopselele Innenweiss si-au consolidat pozitia pe piata de profil prin raportul excelent calitate-pret, fiind apreciate in egala masura de mesterii zugravi si de consumatorii finali", declara Stefan Teodorescu, Director de Marketing Fabryo Corporation. "Innenweiss a crescut cu 10% in cota de piata volumica pe parcursul sezonului 2008, fiind cea mai bine distribuita marca de vopsea lavabila din tara si al doilea cel mai bine vandut brand din segmentul retail" (sursa - MEMRB Retail Audit).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related