ICON Advertising s-a relansat de 1 Mai in mediul online romanesc. Noul site este www.iconadv.ro si contine cam toate datele care ar trebui stiute despre companie.
Varianta de comunicare pe care am ales-o pentru a ne anunta poposirea in online este viralul. Ne-am legat cozi de pantaloni si ne-am lasat filmati. S-a lucrat un week-end intreg pentru a filma spotul menit sa comunice lansarea pe web a companiei.
Ideea ne-a venit in momentul in care cautam o modalitate mai putin conventionala de a ne anunta venirea in online. Am decis sa ne legam de mouse ca sa comunicam ideea de online si am hotarat sa-l folosim ca laitmotiv al conceptului. Insa am hotarat sa declinam ideea intr-o maniera absurda, prin noi insine, si sa prezentam acest mouse ca un element care a devenit parte din noi, din tot ceea ce inseamna ICON, o data cu lansarea noastra in online.
Comentarii
Oare ce ne spune asta despre profesionalismul lor?
Si ar mai fi si faptul ca sunt mentionati toti clientii fara a se preciza care sunt actuali si care nu ( spre ex, Billa nu mai e demult contul ICON) sau ce lucrari au fost contracte si ce nu:)
In rest, numai de bine:)
Referitor la portofoliu veti gasi pe site sectiunea "WORK" ce contine exclusiv proiecte contractate si realizate.
Cit despre clientul Billa ceea ce vedeti pe site sunt numai o parte din proiectele lucrate in 5 ani de colaborare si 12 deschideri de magazine la nivel national.
PS : ar fi frumos daca in momentul in care faci comentarii ti-ai declina si identitatea astfel incit sa stim cu cine stam de vorba.
Pentru orice intrebare sau nelamurire stam la dispozitie si promitem ca in 24 de ore sa raspundem; pt o comunicare mai personalizata [email protected]
Insa, ar fi de remarcat ca o companie care se respecta ofera cateva informatii de baza potentialilor clienti interesati de ea, si anume ce fel de servicii ofera, lucru pe care nu imi amintesc sa il fi vazut pe site-ul dvs.
Cat priveste identitatea, este irelevanta in aceasta discutie, care se bazeaza strict pe principii 'etice".
Multumesc pentru clarificari oricum.
Mi-ar placea sa discutam pe forum, din pacate timpul nu-mi prea permite acest lucru.
Dar va invitam la o cafea si facem si o prezentare mai detaliata:)
De ce oare o persoana, oricare ar fi aceea, ar sta 4 ani intr-o agentie fara clienti, joburi, atmosfera, salariu, etc.?
Nu ne vom apuca aici sa facem evaluarea motivatiilor si a frustrarilor persoanei care posteaza sub pseudonimul "Diana_serban", desi stim cine se afla in spatele lui.
Si ca sa nu lasam lucrurile « in ceata ».. da, suntem 3 oameni care au infiintat agentia, dar mai avem si o echipa foarte adevarata pe linga noi:). Da, am plecat din ddb acum 11 ani si da, am reusit sa facem o agentie care are deja 11 ani de existenta, peste 10 clienti activi si a acumulat un portofoliu de lucrari care poate fi vizionat pe www.iconadv.ro.
Despre clientii pe care ii avem, "parcul" de calculatoare, atmosfera, etc. cine este curios nu are decit sa vina in vizita sau sa ne sune si i se lamuresc toate nelamuririle;). Pentru cv-urile noastre detaliate va stam la dispozitie;)
Iconadv este in cautare de copywriter. Iconadv face anunt de angajare in sectiunea Confidential, ceea ce ingroasa penibilul in care se scalda. Te suna si iti trimit un brief de creatie deja CELEBRU: postere si sloganuri pentru sare de bucatarie. Apoi tacere. Reputatia online a celor de la Iconadv este praf. Pe pagina lor Iconadv de Facebook posteaza exclusiv link-uri despre activitatea lor... de pe blog. Nimic din industrie, nimic inteligent - o masura a alienarii lor profesionala, o grandomanie specifica incompetentei. Blogul in sine este un ANTI-BLOG. Clisee, lucruri nemestecate, jargon ieftin, poze scremute cu titlu de backstage dar din care respira doar nefericirea angajatilor, spaima de a fi creativi cu orice pret, spaima care atinge paroxismul prin poze cu colaje puerile si opere din plastilina... Si nu, nu ofera nici acum feedback concret, se scuza ca sunt ocupati. Adevarul e ca in industria asta multi sunt ocupati cu activitatea de a fi mediocri. Faptul ca exista pe piata (supravietuiesc) nu e un merit in sine. Mai bine sa nu te caute cei de la Iconadv pentru ca la cum se misca, iti poti rata orice sansa de a face cariera in domeniu doar lucrand aici. Alte referinte care sa intareasca spusele mele:
http://caut-job.blogspot.ro/2010/04/icon-advertising.html
http://www.scribd.com/doc/69713586/Test-Copy
http://oanamarialungu.wordpress.com/category/gramada-cere-varf/page/11/
2. Icon Advertising cica ar face numai asa, te suna iti trimit pe mail tema pentru care trebuie sa fii creativ si apoi nu te mai suna. Si amicul meu stie cazuri in care oameni astfel “recrutati” si -au vazut creatiile Sursa: http://www.prwave.ro/blog/index.php/2006/09/26/recruiting/
http://www.iqads.ro/forum/topic3501.html
http://planet-34bc4.blogspot.ro/2010/11/idei.html