Editia AdCouture din aceasta saptamana dezbate la rubrica "Hot Spot" subiectul brandingului de tara. Se vorbeste mult in ultima vreme despre cum ar trebui sa promovam imaginea Romaniei si au existat numeroase eforturi pentru crearea unui brand de tara, insa fara un rezultat favorabil. Adriana Tarus (co-autoarea cartii "Branding Romania"), Alina Dolea (co-autoare "Branding Romania"), Oana Marinescu (director general pentru Diplomatie Publica in cadrul Ministerului Afacerilor Externe), Dorina Gutu (Lect. univ. dr. la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) si Costi Rogozanu (editor-sef Cotidianul) vorbesc la "Hot Spot" despre directiile de promovare pe care ar trebui sa le urmeze Romania.
La rubrica "Insider", invitata lui Serban Ciusca - moderatorul emisiunii - este Catalina Stan (CEO BDR Associates si Managing Director al Superbrands Romania). Cum se facea PR la mijlocul anilor '90 in Romania, dar si care sunt criteriile pentru ca un brand sa fie inclus in programul Business Superbrands, dezvoltat in Romania de BDR Associates si Nielsen, aflati din emisiunea AdCouture din aceasta seara, la The Money Channel, de la ora 23:00.
AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.
Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.