Graffiti BBDO semneaza creatia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. Conceputa pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice si mai cunoscute branduri din portofoliul Bayer, campania are ca miza cresterea notorietatii Top Of Mind a brandului si, in acelasi timp, isi propune sa transmita foarte clar tipurile de afectiuni pentru care Aspirin 0.5 este cel mai recomandat: durerile cotidiene de cap, spate sau musculare.
Pornind de la targetul Aspirin (oameni relativ tineri, educati si moderni care apreciaza reclamele indraznete, cu o idee in spate) deja obisnuit cu standardele unei campanii istete - campania anterioara pentru Aspirin Plus C - echipa Graffiti a cautat un "concept care sa fie frumos integrat in context - adica in spatiul metroului bucurestean; atat ca mecanica (unificarea cu mediul) cat si din punct de vedere stilistic (graffiti-ul si metroul merg mana in mana). Am cautat un concept disruptiv, care sa sparga sabloanele plictisitoare ale comunicarii in categoria analgezice, dar care, in acelasi timp, sa ne permita sa aratam clar caror tipuri de afectiuni e adresat acest produs", explica Dan Sendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.