Saatchi & Saatchi X, agentia de shopper marketing si BTL din cadrul Saatchi & Saatchi, impreuna cu echipa Kubis, a lansat promotia "Floriol - Pofta de viata" pentru Bunge Romania. Desfasurata in perioada 24 aprilie - 31 mai 2009, promotia are ca obiective comunicarea noului ambalaj Floriol, cresterea notorietatii brandului si pozitionarea in zona stilului de viata sanatos, prin evidentierea beneficiilor vitaminei E care se regaseste in uleiul Floriol de floarea soarelui. O lingura de ulei Floriol de floarea soarelui contine 70% din zona zilnica recomandata de vitamina E, care are rolul de a intari sistemul imunitar si de a imbunatati capacitatea de aparare a organismului.
Saatchi & Saatchi X si Kubis au lansat promotia "Floriol - Pofta de viata"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
P.S. pack shot-ul e chiar aruncat in lay-out, e din alt film
traiasca BTL-u de criza