Mercury360 a fost aleasa de catre Ursus Breweries pentru a implementa seria de evenimente Serbarile Timisoreana de anul acesta. Selectia s-a facut in urma unui pitch desfasurat in perioada februarie - martie 2009, la care au mai participat alte 4 agentii. Proiectul se desfasoara la nivel national si a ajuns la editia cu numarul cinci.
"Dam acest proiect, extrem de important pentru noi, pe mana unei agentii pe care o cunoastem deja de ceva vreme si care a venit cu o propunere coerenta, complexa si completa pentru Serbarile Timisoreana de anul acesta. Cum Serbarile sunt principalul nostru instrument de interactiune cu consumatorii pe perioada verii si un proiect extrem de drag intregii echipe Timisoreana, aveam nevoie de o agentie care sa stie atat sa "scrie povesti" pe baza universului brand-ului, cat si sa construiasca experiente, sa vina cu solutii de implementare inovatoare, la cheie si sa poata controla fiecare detaliu al proiectului. A fost o selectie grea dar am decis cu gandul la experienta demna de poveste si fara de cusur pe care vrem sa o oferim in final consumatorului si iubitorului de Timisoreana" argumenteaza Anca Severin, coordonatorul proiectului din partea Ursus Breweries.