Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Leo Burnett si Starcom Media au initiat o campanie de strangere de fonduri pentru ajutorarea sinistratilor. Fondurile obtinute vor fi gestionate de PNUD Romania care se implica activ in implementarea programelor de reabilitare a zonelor afectate de inundatii.
Campania se va derula in presa, on-line si va avea si o componenta de media neconventionala.
Campania on-line se va adresa in primul rand persoanelor active, celor care ar avea disponibilitatea financiara si sufleteasca de a ajuta sinistratii, pe care insa programul incarcat ii impiedica sa ajunga la banca pentru donatii.
"Avem de a face cu prima campanie sociala in Romania care are si o componenta online. Aceasta va beneficia de spatiu publicitar intr-o retea de peste 30 de website-uri puse la dispozitie prin amabilitatea companiei Netbridge Investments care in plus ne-a si sprijinit in productia bannerelor. Pe aceasta cale ii multumesc domnului Orlando Nicoara" a declarat Mircea Gheorghe, director de dezvoltare Starcom Media.