PNUD, Leo Burnett si Starcom Media vin in ajutor sinistratilor

Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Leo Burnett si Starcom Media au initiat o campanie de strangere de fonduri pentru ajutorarea sinistratilor. Fondurile obtinute vor fi gestionate de PNUD Romania care se implica activ in implementarea programelor de reabilitare a zonelor afectate de inundatii.

Campania se va derula in presa, on-line si va avea si o componenta de media neconventionala.
Campania on-line se va adresa in primul rand persoanelor active, celor care ar avea disponibilitatea financiara si sufleteasca de a ajuta sinistratii, pe care insa programul incarcat ii impiedica sa ajunga la banca pentru donatii.
"Avem de a face cu prima campanie sociala in Romania care are si o componenta online. Aceasta va beneficia de spatiu publicitar intr-o retea de peste 30 de website-uri puse la dispozitie prin amabilitatea companiei Netbridge Investments care in plus ne-a si sprijinit in productia bannerelor. Pe aceasta cale ii multumesc domnului Orlando Nicoara" a declarat Mircea Gheorghe, director de dezvoltare Starcom Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related