Marketerii prefera focus grupul

Interviu cu Dan Petre, (Managing Partner D&D Research si Profesor in cadrul Scolii IAA)

Teoria spune ca de la cercetare ar trebui sa plece orice campanie de comunicare, insa cat din asta se intampla in realitate nu e greu de ghicit. Dan Petre crede ca background-ul profesional al Brand Managerilor e cel mai important factor al initierii unui proces de research. Cata cercetare se face in Romania, care e cel mai folosit instrument de research in prezent si cum se vede domeniul cercetarii in 2009, in cele ce urmeaza.

IQads: Deschizand discutia despre cum se face cercetare in Romania la acest moment, sa vorbim pentru inceput despre raportul "research calitativ" versus "research cantitativ". Care este mai solicitat in piata?
Dan Petre: In continuare, in acest moment predomina cercetarea calitativa, dar se simte o usoara tendinta de echilibrare intre cantitativ si calitativ

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune


Comentarii

Ginju Ioana
acum 15 ani
..haioasa chestie. Imi aduc aminte, in facultate(de Mk), la seminarul de cercetari de mk sau strategii de mk, cum colegii raspundeau aproape instant:cum ce fac?Fac un focus grup...Adica un fel de abra-cadabra si chestiunea era..ca si rezolvata.Sper sa NU faca asa. Iar a "prefera" focus-grup, mi se pare ceva cam...abra-cadabra.


Branded


Related