COVER STORY: Un altfel de Naumovici

Bogdan Naumovici a castigat ceea ce se prefigureaza a fi contractul anului pe piata de publicitate. Reversul? E vorba de cel mai controversat client din ultimul deceniu. Misiunea? Mai grea decat a unui cautator de aur: ideile lui ar trebui sa darame patru munti. La propriu.

Pasiunea pentru Harley Davidson - usor de ghicit, de altfel, de vreme ce e aproape tot timpul imbracat in unul dintre cele "vreo treizeci" de tricouri branduite pe care le are - inca mai aminteste de Bogdan Naumovici cel de odinioara. La fel si atitudinea si dialogul relaxat. In rest, fostul director de creatie de la Leo Burnett&Target pare complet schimbat de cand are propria "jucarie", asa cum ii place sa si alinte businessul pe care l a pus pe picioare in 2006 - agentia 23 Communications Ideas SRL (pe scurt, 23).
Citeste continuarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related