Vanzarile in primul semestru al lui 2005 au crescut cu 6,3% pana la € 7.220 milioane datorita tendintelor pozitive ale preturilor pe numeroase piete

La 30 iunie 2005, vanzarile au crescut cu 6,3% pana la € 7.220 milioane, comparativ cu vanzarile din prima jumatate a anului 2004, in valoare de € 6.794 milioane. Efectul net de perimetru a fost de 0,9%. Variatiile cursului de schimb valutar au avut un impact de -0,6% asupra vanzarilor. Vanzarile la curs de schimb si efect de perimetru constante au crescut cu 9,0% in al doilea trimestru al anului.
"Asa cum anticipam, nivelul puternic al vanzarilor in prima jumatate a anului rezulta din conditiile generale de piata favorabile si din implementarea cu succes a unor cresteri de preturi pe majoritatea pietelor. Estimarile noastre anterioare referitoare la o rata de 6 pana la 8% de crestere a venitului nostru din exploatarea activitatilor curente in 2005, la curs de schimb si efect de perimetru constante, raman neschimbate, in conditiile in care exista totusi cateva piete dificile si costuri mai ridicate la transport si energie", a declarat Jean-Jacques Gauthier, Chief Financial Officer si Executive Vice President.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related