Daca ati intalni la mall o femeie cu capul lipit de un zid, daca ati vedea pe cineva pe strada, cu capul pitit intr-un tufis sau cu fruntea lipita de o masa, intr-un restaurant, probabil ca primele explicatii care v-ar veni in minte ar fi situatiile in care voi insiva v-ati comporta la fel. Care ar fi motivele pentru care v-ati ascunde chipul de ochiii lumii? O repriza de-a v-ati ascunselea? Intalnirea cu o persoana neplacuta? Un acces de plans pe care nu vi-l puteti reprima nici macar intr-un loc public?
Intentia de a intelege cu adevarat sentimentele consumatorului care are nevoie de produse sau de tratamente cosmetice nu transpare niciodata din ad-urile din categorie, desi sunt sigura ca se investeste foarte mult in cercetare calitativa si ca marketerii si agentiile au la indemana datele de care au nevoie pentru a elabora o campanie cum e cea despre care urmeaza sa va povestesc. In mod ciudat, din multimea de variante posibile pentru a comunica beneficiile este aleasa aproape intotdeauna cea care creeaza in jurul produsului o aura de amuleta, fermecata de o cohorta de vraci, in laboratoare mai mult sau mai putin celebre, pentru ca puterea ei magica sa impiedice natura umana sa se manifeste in mod obisnuit, adica determinand consumatorul sa arate nu tocmai perfect.
Comentarii
Daca ai inteles ce te-am intrebat atunci o sa iti explici de ce era sa dea faliment coca-cola acum cateva zeci de ani.
No offence, dar un pahar care contine apa pe jumatate are 2 parti, una plina si una goala.