Pe langa sfatul de a nu forta cererea, cum se intampla in industria auto care supraliciteaza ofertele promotionale, Adrian Tuluca (Director General Propaganda) a mai punctat pentru clienti cateva directii de urmat pe timp de criza, in cadrul rubricii "Insider" a emisiunii AdCouture cu numarul 29. Ponturile oferite de el clientilor: sa fie mai atenti cu portofoliul de produse si branduri si sa comunice relevant, sa-si testeze agentiile, sa fie atenti la bani si "sa nu mai cante partitura pe care, probabil o canta de ani de zile in ceea ce priveste programul si calendarul de activitati de marketing."
Relatia client-agentie a fost un element cheie in cadrul discutiei, intrucat a fost invitata si Bianca Dordea (Brand and Communication Director, BRD), reprezentand unul dintre clientii care au marcat inceputul de an pentru agentia Propaganda, alaturi de Radio Guerrilla si Dots, dupa cum a marturisit Adrian Tuluca.
Principalul subiect abordat de invitatii lui Serban Ciusca a fost campania BRD "In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari", lansata cu ocazia aniversarii a 10 ani de la privatizarea BRD. "Am vrut sa cream o campanie customer centric", a precizat Bianca Dordea, motiv pentru care "pozele care formeaza chipul Nadiei, al lui Hagi si al lui Ilie sunt fotografii ale clientilor adunate in urma unei campanii de teaser din agentiile BRD."
Iar pastrarea celor trei endorseri a venit ca o decizie fireasca pentru ca "sunt perceputi ca nume mari", a continuat ea. "Nu cred ca se va uita vreodata ce au facut ei sau ca steaua lor va apune", a mai adaugat Bianca.
Discutia dintre Seban Ciusca si cei doi invitati poate fi urmarita integral aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.