SMARK.ro, proiectul dezvoltat de Blue Idea si F5, a necesitat o investitie de circa 100.000 euro, dupa estimarile lui Costin Radu (Managing Partner Blue Idea), invitat aseara in studioul AdCouture. Ruxandra Gubernat (redactor sef SMARK), cealalta invitata a emisiunii a punctat faptul ca SMARK este "singurul portal care targeteaza direct comunitatea oamenilor de marketing".
Tot pe unicitatea conceptului a insistat si Costin Radu, precizand ca "nu exista concurenta decat la nivel de share of time pe care oamenii il petrec citind un produs in aceasta zona; ca business nu exista ceva similiar". Core targetul SMARK sunt specialistii in marketing, adica publicul secundar al IQads, care este axat mai mult pe publicitatea privita ca entertainment, motiv pentru care cele doua produse editoriale vin unul in intampinarea celuilalt.
Cat despre obligativitatea logarii pe SMARK pentru a citi articolele, Costin Radu a mentionat ca "nu ne dorim trafic irelevant venit prin cautari din Google, ci ne dorim oameni care doresc sa citeasca respectivul content si pentru asta nu considera inregistrarea printr-un formular un lucru foarte complicat."
Discutia dintre Seban Ciusca si cei doi invitati poate fi urmarita integral aici.
Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.
Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.