Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a dezvoltat in ultimele sase luni strategia de brand, identitate verbala, identitatea vizuala, designul interactiv si comunicarea platformei SMARK.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru profesionistii ce lucreaza in marketingul romanesc. In plan functional, SMARK isi propune sa devina un etalon de "smart marketing" prin crearea, pentru membrii sai, a unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu.
"SMARK este un proiect de suflet pentru noi. Am asteptari foarte mari de la felul in care un astfel de brand poate schimba in bine "mica lume" in care muncim. SMARK crede in empatie ca interfata a performantei, crede ca, printr-o relationare mai deschisa si mai placuta, piata devine mai competenta si mai performanta. Abia astept sa lucrez, peste cativa ani, cu cei din generatia SMARK" povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Identitatea vizuala a SMARK graviteaza in jurul ideii de feedback. Logo-ul este un sticker in perspectiva, tributar design-ului de retail american, foarte vizibil "la raft" si care puncteaza ideea de conexiune inversa prin sageata intoarsa.
Design-ul portalului www.smark.ro este riguros pentru a fi usor de citit, dar puncteaza prin background ideea de proiect SMARK, acel proiect care iese din rand si devine referinta in categoria sa.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care creste brandul Smark este compusa din Andra Baltoiu - Strategic Planner, Anca Uscatescu - Postproduction Manager, Tudor Nastase - Designer si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.
SMARK se pozitioneaza drept un brand cu atitudine care-si propune sa stimuleze si aprecieze evolutia marccom-ului romanesc. In viziunea SMARK, un ingredient esential al dezvoltarii pietei este relationarea empatica dintre actorii ei. Dincolo de know-how, atitudinea empatica dintre marketeri si partenerii lor poate coagula toate energiile unui proiect si-l poate transforma intr-un studiu de caz, intr-o referinta. SMARK isi inspira consumatorii sa creasca nivelul feedback-ului pe care-l dau partenerilor, caci un feedback calitativ si constructiv are un rol esential in evolutia unui proiect si-n crearea unor relatii armonioase intre marketeri si agentii. In acest sens a fost gandita promisiunea inspirationala a brandului Feedback creates case studies.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Pantene), Centrofarm, Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu (Smark), Conadi Real Estate, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Acasa Media (acasa.ro), Samsung Romania, Unilever (Rama), Technophar. Pe langa Smark, printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se mai afla: Cratima, 3rdEYE, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama sau Identis.
SMARK este o marca a Blue Idea, companie detinuta de F5 Realitatea Catavencu in parteneriat cu antreprenorii Marius Cristea si Costin Radu. Din portofoliul companiei face parte si IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.
Comentarii
Cum dracu' "Rusu+Bortun Brand Growers™ a creat brandul SMARK"? Parca un nume sau produs trebuie sa indeplineasca niste conditii valorice pentru a se transforma mai repede sau mai incet intr-un brand.
De fapt nici nu ma mira ca sunteti capabili sa dati o asemenea stire... Suntem doar in tara in care o batuta'n cap, numita EBA, s-a nascut cu brandu' pe frunte.
Onoare muncii!