F5 si Blue Idea, compania care detine in portofoliu si IQads (cel mai citit produs media dedicat industriei de advertising), au lansat astazi SMARK (www.smark.ro), o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru profesionistii care lucreaza in marketing.
Pe termen lung, SMARK isi propune sa devina un etalon de "smart marketing" prin crearea, pentru membrii SMARK, a unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare.
Continutul editorial al SMARK.ro este asigurat de o echipa dedicata de jurnalisti de specialitate, aflati sub coordonarea Ruxandrei Gubernat, redactor sef. De asemenea, o serie de specialisti in domeniu s-au alaturat proiectului sprijindu-l prin contributii editoriale. Astfel, inca de la lansare, specialistii in marketing vor putea citi pe SMARK.ro editoriale purtand semnatura unor profesionisti locali si internationali precum: Mihai Barsan, Stefan Teodorescu, Elena Serban, Stefan Liute, Serban Alexandrescu, Razvan Capatana, Sorin Axinte, Catalin Rusu, Lorand (Boti) Balint, Mark Earls, Ilan Geva, John Griffiths, Chris Forrest sau Seth Godin.
"SMARK este, in momentul acesta, singurul produs editorial dedicat exclusiv industriei de marketing din Romania. Ne dorim, prin abordarea editoriala nisata - ma refer aici la analize de piata, interviuri sau editoriale scrise de specialisti in fiecare sub-domeniu al marketingului - sa ne distantam de continutul generalist existent in publicatiile de pe piata si sa venim cu informatii specializate si, in acest fel, mult mai utile comunitatii pe care incercam sa o cream prin SMARK", a declarat Ruxandra Gubernat, redactor sef.
"Componenta de publishing, adica SMARK.ro, este doar o parte din ceea ce ne propunem sa realizam prin acest proiect. Am pus bazele unei structuri care se va implica activ in generarea de business intelligence in zona de marketing, constand in proiecte complexe de cercetare in partneriat cu o serie de companii respectate in domeniu. Mai mult, ne vom canaliza resursele spre generarea de know-how, prin crearea unor platforme de training de specialitate si facilitarea interactiunii intre cei pe care ii numim generic marketeri", a completat Costin Radu, Managing Partner Blue Idea.
Strategia de brand, manifestarea in identitatea vizuala a marcii SMARK si design-ul platformei de publishing a fost asigurat prin serviciile de branding oferite de Rusu+Bortun Brand Growers, dezvoltarea platformei web fiind asigurata de echipa F5 Realitatea-Catavencu.
Pentru lansarea proiectului SMARK a contribuit o echipa formata din Ruxandra Gubernat (Redactor Sef), Anca Zaharia (Redactor), Catalina Onu (Redactor), Sorin Dinu (Web Development), Miruna Antonescu (Marketing Director), Costin Radu (Managing Partner), Marius Cristea (Director de Dezvoltare F5), Dragos Stanca (Director General F5).
SMARK este o marca a Blue Idea, companie detinuta de F5 in parteneriat cu antreprenorii Marius Cristea si Costin Radu. Din portofoliul companiei face parte si IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.