Imbracata doar in parfum

De cateva saptamani, pe unul dintre blocurile de la Piata Unirii a aparut o doamna cu mustata. Asta la prima privire, smulsa in treacat. La o oprire ulterioara, prilejuita inevitabil de multiplele treceri de pietoni din apropiere, incepi sa te gandesti daca nu cumva: a) e de fapt o spranceana care i-a crescut foarte mult; b) a preferat o suvita de par in locul lantisorului care prinde de obicei piercing-ul din buza cu cel din spranceana; c) art-ul chiar a crezut ca e sexy; d) e o incercare disperata de a atrage atentia; e) parfumul e atat de irezistibil incat iti vine sa ti-l pui si in par; f) Moschino e foarte puternic si femeia cu mustata este expresia vizuala a masculinitatii unui parfum pentru femei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune


Comentarii

ioana cabuz
acum 15 ani
Ideea de la Moschino functioneaza oricat ai incerca tu sa gasesti argumente ca nu. Ad-ul nu e nici indescifrabil nici misterios, nu stiu de unde ai scos-o p-asta. E un gest ludic-sexy care iti atrage atentia si iti spune ceva si despre brand, scotand in evidenta caracteristica "masculinitate" a parfumului. Eu, care nu ma pricep absolut deloc la parfumuri, as putea sa pun degetul pe Moschino dintr-o mie. Face brandusl memorabil si recognoscibil beyond all that sexy - lasciv attitude other perfumes show off...

Asa ca da-ti si tu cu parerea pe aduri fara sa mai dai sentinte de-astea definitive. Puncte bune, puncte slabe, copy, realizare artistica... (apropos, mie mi se pare ca artul e foarte tare la adul asta, nu?)

Numai bine!

Ana Militaru
acum 15 ani
- "hai bai ana" - intimidant

- "oricat ai incerca tu sa gasesti" - poate gasesti tu macar un contra-argument

- "Face brandul memorabil si recognoscibil" - ce anume?

- "as putea sa pun degetul pe Moschino" - pai daca poti tu, e clar ca eu am scris gresit articolul asta

- "da-ti si tu cu parerea" - macar eu imi argumentez parerea aia. Incearca si tu! vorba reclamei.

ioana cabuz
acum 15 ani
Nu a fost intimidare ci o abordare friendly fiindca citesc mereu ce scrii si imi plce dar nu imi place cum demontezi aiurea ceva ce nu iti place tie si pace (fara argumente in acea parte a articolului)

Pentru argumentele mele, citeste ce am scris ca nu ma apuc sa fac analiza pe text ca tine. :)

Ana Militaru
acum 15 ani
f) Moschino e foarte puternic si femeia cu mustata este expresia vizuala a masculinitatii unui parfum pentru femei.

Si pe-asta tot eu am scris-o, nu a venit Zana Maseluta sa o adauge inainte de publicare, ca sa salveze situatia si sa nu ma lase sa desfiintez chiar de tot ad-ul.

jim hoffa
acum 15 ani
in primul rand e mesh, nu "mash". in al doilea rand e absolut ok sa nu iti placa un layout, de cele mai multe ori chestia asta se intampla cand nu esti in target. ceea ce cred ca e cazul in situatia asta. nu inteleg de ce simti nevoia sa "desfiintezi" cum ziceai un lucru care nu iti place. cum ar fi ca toti carora nu le place cum scrii sa-ti desfiinteze articole?

plus ca nu e un ad indescifrabil, e chiar logic si face un statement. poti sa faci statement spunand ceva sau dand cu bata in cap sa exemplifici. sigur ca de multe ori varianta cu bata e mai puternica (vezi comparatia ta dintre campanii).

ioana cabuz
acum 15 ani
aaaah, si ctrl+alt+del da cancel sau delete cand o face plopu pere.

Try shift&del, might help! :)

ookkklll ooollljjj
acum 15 ani
1 - MAMA cat de tare a fost punctul f.

2 - Foarte bine punctat f-ul.

3 - Cat as vrea sa ii cunosc pe cei carora nu le convine ce ai spus mai sus.

4 - Sunt amator, stiu, nu va ambalati.



Branded


Related